16/12/09

Νέα του Συλλόγου ΚΙΝΑΨΥ

Το πρωί μέλος μας παρουσίασε τον σύλλογο ΚΙΝΑΨΥ σε γόνιμη ημερίδα του Δικτύου Αργώς (http://diktyoargos.blogspot.com/)
Δείτε περισσότερα video στο πάντα ενημερωμένο και με πλούσιο τηλεοπτικό υλικό http://psi-action.blogspot.com/ (θα σχεδιάσουμε κάποια συνάντηση στο μέλλον με όσους βρίσκονται στον χώρο internet και ψυχική υγεία για ανταλλαγή εμπειριών. Να θυμίσουμε πως στο παρελθόν είχαμε καλέσει σε συνάντηση την Αννα Ευαγγελινού από το "Αναπηρία Τώρα" και την κο Κουτουμάνο από το "Νόηση")


To απόγευμα παρακολουθήσαμε σεμινάριο της http://www.edo-mko.gr/ για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη από τον Τζανέτο Αντύπα, πρόεδρο της ΜΚΟ Praxis. Πως μπορούμε δηλαδή να απευθυνθούμε στα στελέχη Ε.Κ.Ε. που πλέον διαθέτουν και πολλές μεγάλες και μεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις.
Ακούσαμε για την ιδέα να δημιουργήσουμε τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ των 28 και 32 δευτερολέπτων τα οποία αφού έχουν πάρει την άδεια του Εθνικού Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου (http://www.esr.gr/arxeion-xml/pages/esr/esrSite/get-index) θα "παίζουν" στα κανάλια και τους ραδιοφωνικούς σταθμούς της Ελλάδας. (μάθαμε και το εξής: το κόστος κάθε δευτερολέπτου στο "ρολόι ειδήσεων", δηλαδή στο "prime time", 9-11, λίγο πριν τις ειδήσεις...είναι 500 ευρώ το δευτερόλεπτο...)

Τονίσαμε τα αντισταθμιστικά οφέλη που περιμένουν οι
εταιρείες, πως τα πλάνα Ε.Κ.Ε.(c.s.r.) κάθε επιχείρησης μπορεί να αλλάζουν χρόνο με το χρόνο. "Ο χορηγός δεν είναι πάγιος" Η πρόταση για χορηγία θα είναι το πολύ 4 σελίδων. Η συνοδευτική επιστολή θα επαναλαμβάνει το νούμερο που ζητάμε. Η πρόταση δεν θα περιλαμβάνει παρουσίαση του φορέα. Θα περιέχει Ιδέα, Στόχο, Προϋπολογισμό και Αντισταθμιστικά Οφέλη. Πρώτα θα κάνουμε μια επαφή και ακολούθως θα κάνουμε την πρόταση.

Ακούστε κάτι που ακούσαμε: 13.000 οι ΜΚΟ στην Ελλάδα και άλλες 13.000 οι "ΜΚΟ Σφραγίδα", αναφερόμαστε στις ΜΚΟ που απλά υπάρχουν στα χαρτιά για Χ Ψ λόγους.

Οι Φαρμακευτικές εταιρείες είναι πλέον υποχρεωμένες να δημοσιεύουν αναλυτικά τα έξοδά σε χορηγίες.

Λάβαμε ένα "γρήγορο μάθημα" για την δύναμη της εταιρικής εικόνας πόσο το σήμα έχει σημασία, το χρώμα, το να έχει ο σύλλογος σταθερό τηλέφωνο, που δεν παραπέμπει στο προσωποποιημένο πλαίσιο, όταν δίνουμε κινητό τηλέφωνο.

Ακούσαμε για την ιδέα να έχουμε κάποιες θυρίδες του ΟΤΕ με μήνυμα τηλεφωνητή που θα παρέχει πληροφορίες από ηχογραφημένο μήνυμα. π.χ. για τον τραπεζικό μας λογαριασμό πιέστε 2, για περιγραφή των στόχων του καταστατικού πιέστε 2 κλπ, δωρεάν υπηρεσία του 134 που "κάνει business"

Πρόγραμμα body system, εκπαίδευση εθελοντών και υποστήριξη. (πρέπει να μάθουμε να ζητάμε με τρόπο για δράσεις)

Μερικά ακόμα links που μας μετέφερε ο Τζανέτος Αντύπας :


Και μερικά ακόμα συμμετεχόντων φορέων:


Είναι στις καλές πρακτικές που ακολουθούμε η "οριζόντια σύνδεση με άλλες ΜΚΟ" είτε ανήκουν στο χώρο της ψυχικής υγείας είτε όχι.
Το ΠΣΚ που μας έρχεται στο Hilton στα πλαίσια του money Show, όπως ακριβώς και το 2008, συναντήσεις για Μ.Κ.Ο. σχετικά με την Κοινωνική Οικονομία.

Λύνοντας απορίες και έχοντας επαφή με την πραγματικότητα αποφεύγουμε το να είμαστε εκτός τόπου και χρόνου στα σχέδια και τις απαιτήσεις μας.

Μπορείτε να μπαίνετε στο blog και από τις διευθύνσεις www.kinapsi.org και kinapsi.gr τις οποίες "δεσμεύσαμε" για το site του συλλόγου.
Μέχρι να ετοιμάσουμε το νέο site που θα είναι πιο "εταιρικό" οι διευθύνσεις θα παραπέμπουν στο athens siblings.

Δεν υπάρχουν σχόλια:


Περιγράφουμε την πορεία ανακάλυψης στην οδό ψυχικής υγείας. Μιλάμε με ανθρώπους που συναντάμε καθοδόν και καταγράφουμε με ημερολογιακή διάταξη τις κινήσεις μας για την επίτευξη των σκοπών μας. Το γράψιμο έχει γίνει αφορμή να γνωρίσουμε ανθρώπους και να διατηρήσουμε μια δυναμική που μας φέρνει πιο κοντά.